מתקפת רקטות: נפגעים בפגיעות ישירות ברחובות ושדרות

    חדשות קול חי No Comments on מתקפת רקטות: נפגעים בפגיעות ישירות ברחובות ושדרות

    פגיעה ישירה בבניין ברחובות: כוחות רפואה ומשטרה פועלים בזירה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על 8 פצועים בדרגות פציעה שונות בהם נפגעי חרדה. עוד אחד נוסף נמצא במצב אנוש כשרגלו נלכדה בקורת הבניין בעיר רחובות ולאחר מכן נקבע מותו. במקביל, עובד זר נפגע מרסיסים ליד שדרות, בה זוהתה פגיעה ישירה גם כן

    צילום: איחוד הצלה
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אזעקות צבע אדום באזור השפלה: רחובות. באר יעקב. רמלה ונצר סרני. צוותי חילוץ של כבאות והצלה פועלים בדקות האחרונות בזירת ההרס ברחובות בבניין מגורים בן 3 קומות שנפגע כתוצאה מפגיעה ישירה. על פי דיווח של מפקד הכוח הצוותים פינו 2 לכודים במצב קל מתוך הבניין וכרגע הם מבצעים סריקות לאיתור לכודים נוספים.

    לדירה נגרם הרס רב ויש חשש ממשי לקריסת המבנה.בו בזמן מבוצע ניתוק של תשתיות הבניין חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים מדווחים על 5 פצועים, בהם 1 במצב אנוש כשלאחר מכן נקבע מותו. פראמדיקית מד"א שיר שאנאנס סיפרה: "אישה בת 74 חולצה אלינו על אלונקה ע"י צוות כיבוי אש כשהיא בהכרה וסובלת מחבלה בגב. סיפרו לנו שהיא הייתה באחת הדירות בבניין ונפגעה מהרס הרב שנגרם בדירה. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו במצב יציב להמשך טיפול לבית החולים."

    כוחות המשטרה בהם חבלנים פועלים במרחב לכיש בעקבות ירי רקטי מכיוון רצועת עזה, וסורקים לאיתור זירות שנפגעו. עפ"י דיווחים שהתקבלו, בעיר שדרות אותרו 2 זירות בהן זוהתה פגיעה במבנים – לא דווח על נפגעים. בעיר אשקלון, נמשכות הסריקות.

    חבלני משטרה פועלים במהירות וביעילות על מנת לבודד את זירות הנפילה של הרקטות, אנו מבקשים מהציבור להתרחק מזירות נפילה ולהישמע להוראות השוטרים בשטח. מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל עומדת לרשות אזרחי ישראל ומבקשת להישמע להנחיות כוחות הביטחון. בכל אירוע חריג יש לדווח באופן מיידי למוקד 100, מוקד החירום של משטרת ישראל.

    במקביל, צה"ל תקף משגרי רקטות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, מיד לאחר שבוצע ממנו שיגור לעבר ישראל. כלי טיס תקף לפני זמן קצר משגרי רקטות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, מיד לאחר שבוצע ממנו שיגור לעבר ישראל מרצועת עזה.

    מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 18:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על גבר (עובד זר) שהובא לתחנת מד"א ביישוב במועצה איזורית אשכול עם פגיעת רסיס בגופו. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה גבר כבן 30 במצב בינוני, בהכרה מלאה. טימור

    עדכון לפגיעת רקטה בבניין מגורים ברחובות: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח קפלן 5 פצועים, בהם: 4 בינוני עם חבלות בגופם, מהם: גבר בן 74 וגבר כבן 50 ו-2 נשים כבנות 70 ו-1 קל. פצוע אנוש מטופל במקום.

    המרכז הרפואי קפלן – עדכון מבצע מגן וחץ: עד כה הגיעו שבעה פצועים. פצועה אחת בת כ-70 מטופלת בחדר הלם יציבה ובמצב בינוני, ושישה פצועים נוספים במצב קל. בשעה זו צה"ל ממשיך לתקוף מטרות טרור של הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני ברצועת עזה.



    0 תגובות